Címkék

HTML

Élni, szeretni minden percet, minden másodpercet.

"Aki a viszonzás reményében szeret, csak az idejét vesztegeti." Paulo Coelho

Linkblog

van úgy h az embernek nincs elég köve....

2012.04.01. 15:55 | Kukácska | Szólj hozzá!

Hát igen, szerintem ezzel sokan vagyunk így. Nem lehet mit tenni. Szívesen kiszaladnék a világból, magam mögött hagyva mindent. Minden problémát, minden kismamát, és minden boldog embert. Mert mindenki bekaphatja.
Elegem van az egész tetves világból. Valószínűleg én csinálom rosszul a dolgokat, nem vagyok elég határozott, viszont túl hisztis. Nem hiszem, h bármikor is megváltoznék. Nem is baj ez, hiszen így vagyok az, aki.
Viszont nagyon fáj, ha nem fogadnak el, nem szeretnek. Nem értem, miért???
Ha önmagam vagyok, azért, ha nem, akkor meg azért, mert akkor jó eséllyel leszek depressziós. Azt sem szeretik az emberek. Mindegy mit teszek, mert mindenhogy szar. Meg kellene találnom az arany középutat. Vagyis, leszek önmagam és leszarom, h nem szeretnek. Viszont így lehet h egyedül maradok. De önmagam. Nem tudom, melyik lenne érdemesebb. Így is úgy is szenved az ember. Én legalábbis.

Ha megpróbálok megfelelni, h mindenkinek jó legyen, akkor nekem nem az. Na most akkor legyek önző, és gondoljak csak magamra? Nem tehetem, mert akkor egyedül leszek. Nem állhatok ki még csak az igazamért sem, mert akkor is szar szemétláda vagyok, aki csak magára gondol, akinek semmi nem jó, aki egy hisztis picsa. Nem akarok megbántani senkit sem, sokszor csak ezért fogom be a számat, mikor kiabálnom kellene. Így viszont átnéznek rajtam. Tanácstalan vagyok.
Aki torka szakadtából üvöltözik, ha nem tetszik neki valami, azt is szeretik az emberek. A családja biztosan. Nos, az a helyzet, hogy engem mindig arra kényszerítettek, h tartsam meg magamnak a véleményem, mert ha el mertem volna mondani, akkor igen szoros kapcsolatba kerültem a bőr nadrágszíjjal. Nos, ez nem hiányzott nekem. Szerintem senkinek sem.... Nem szeretem ha bántanak, vagy lehülyéznek.
A világ tele van értelmetlen, buta emberekkel, akiknek minden megadatott. Család, gyerek, szerező emberek.
Vannak nagy spílerek is, akik nem foglalkoznak emberi érzésekkel, mindenen és mindenki átgázolnak, ha úgy kívánja érdekük. Nem tudom, egyáltalán szereti-e őket valaki, vagy ők szeretnek-e egyáltalán valakit.
Nem tudom, melyik táborba kellene tartoznom.
 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://kukacska.blog.hu/api/trackback/id/tr294354081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása