Címkék

HTML

Élni, szeretni minden percet, minden másodpercet.

"Aki a viszonzás reményében szeret, csak az idejét vesztegeti." Paulo Coelho

Linkblog

A viccnek is van valóság alapja

2010.10.21. 07:43 | Kukácska | Szólj hozzá!

Biztosan mindenki ismeri azt a viccet, mikor a pasas száguldozik az autópályán, és hallgatja a híreket, mikor is a bemondó közli, h "Mindenki vigyázzon, mert egy őrült a forgalomnak szembe közlekedik". Mire sofőrünk kiakad, és ennyit mond: Egy??? Vagy száz!!!!

Nekem is ez jár a fejemben, hogy olyan nincs, hogy mindenki szembejön. Szerintem én vagyok az egyetlen, aki pont fordítva közlekedik....

Ez nagyon gáz, ez az érzés. Mikor, csak azért, hogy elkerüld a vitát, lezárod csak annyival, hogy bocs, szőke vagyok és hülye. De már ez is annyiszor el lett sütve, hogy már baromi unalmas. Mikor barna, vagy vörös volt a hajam, akkor is ez volt a magyarázat. Nem sikerült még akklimatizálódni a hajszínemmel. Ennyi. Komolyan mondom, néha annyira buzi tudok lenni. Megbántok egy embert anélkül, hogy mondanék is valamit. Egyszerűen csak elutasítom még azt is, hogy megkérdezze, mi bajom van. És szegény elkullog, de előtte még megkérdezi bociszemekkel: Velem van bajod?

És persze érezzem magam szarul, mert dehogyis vele. És ezt mondjam is el neki, mert nem akarom, h ő is szarul érezze magát. Viszont, ha ezt megteszem, akkor borul a bili, és elmondok mindent, mert akkor már nem bírom magamban tartani. És mi a válasz? Egy hatalmas, megnyugtató ölelés, és pár kedves szó. Csak sajnos a hatása nem tart sokáig, mert úgyis jön valaki, aki elcseszi a párperces nyugimat.

Nagyon kedves számomra az az ember, aki nem hallja meg a hisztikéimet, viszont azt hallja, mikor törik a lelkem darabokra. Sajnos egy nap többször is előfordul velem ilyesmi. Múltkor például... Nem szoktam nagydobra verni, hogy cukros vagyok, mert majdnem mindenki ki van akadva és egyből csesztet, ha csokit eszek. Nem mintha közük lenne hozzá.... Mindegy. Megkérdezte tőlem a pasas, hogy Neked nincs szénhidrát napod? Hát nem tudtam hirtelen hogy sírjak-e vagy nevessek. Igazából nem tudhatta mi a helyzet, és igazából rosszul sem esett. Mit vártam, ugye?

A kedves kollégám a minap felajánlotta, hogy "főz" nekem valamit, egy kikötésem volt. Ne legyen benne CH. Mire megkérdezi, krumpli jöhet? :D Szöszi, látszik...Ráadásul gyárilag... :D De azért imádom a fejét....

Le kellene szoknom a kávéról. Néha annyira ver a szívem, majd' kiesik a mellkasomból. Emberkém mit mondott? Még jó, hogy dobog, ha nem dobogna, nem élnél. Hát köszi, Édes, köszi. Csak az akkora szívás, mikor éjjel 11kor még forgolódom, a szemem már leragadva, de nem bírok aludni, mert annyira ver a szívem. Félek vérnyomást mérni.... Ja, elem sincs benne. :D Mindegy, a Xanax erre is jó. Biztosan. Nem vagyok függő..... Annyira.... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kukacska.blog.hu/api/trackback/id/tr562387727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: fájdalom barát szöszis
süti beállítások módosítása