Címkék

HTML

Élni, szeretni minden percet, minden másodpercet.

"Aki a viszonzás reményében szeret, csak az idejét vesztegeti." Paulo Coelho

Linkblog

Na végre...

2010.10.10. 18:22 | Kukácska | Szólj hozzá!

...egy kis kikapcsolódás. Nem csak nekem, ember pajtásnak is. Nekem az, hogy végre ihattam úgy, hogy egy kissé elnehezült a fejem... :) Vagy nem is kicsit? Ha már a konyhában történő riszálásnál tartunk...www.youtube.com/watch

Hát teljesen szét sikerült csapni csöppnyi agyamat, nagyon jól esett végre. Még bírtam volna inni, csak jöttek hozzánk és nem akartam bemutatni a bennem rejlő huzatot. :D Kész lett a sült oldalas. Ez után már csak részegen fogok főzni. Isteni lett. Puha, omlós, NEM SÓS. Bár ha holnap is eszek belőle, lehet, nem ezen a véleményen leszek. :) A kis könnyű vacsi meg felszívta az alkoholt. .... :( Már majdnem teljesen észnél vagyok, de nem mennék be dolgozni. Éjszakás műszak után semmit nem aludtam, kissé készen vagyok már. De minden oké. Csak elfogyott a piaaaaa.

Nyunyikám meg lelécelt a kocsmába. Örülök neki! Végre Ő is egy kicsit kikapcsolódik. Olyan jó, hogy nincs bepunnyadva. Elmegy, iszik a haverjával egy kicsit és kész. Nem lesz annyira befordulva!

Ja! És amiről igazán írni szerettem volna az az, hogy:

Nem igazán értem, hogy miért kell néha többet képzelni a dolgok mögé, mint ami tényleg van. Most az, hogy játszunk kicsit, flörtölgetünk, csak azért mert egy kicsit felpezsdíti a vért , segít, hogy ne aludjunk el az éjszaka közepén, nem jelenti azt, hogy jelent is valamit. Ezek után azt hallani, hogy "félre ne értsd", mint egy vérfagyasztó, derült égből villámcsapás éri az embert. Ne tudom, menniyre érthető ez, de ez van. Körülményesebben nem tudom leírni. Tehát az ember lelkébe belelépni, ennyi. Félre ne értsd...

Nevetséges egy mondat. Nem volt mit....

A bejegyzés trackback címe:

https://kukacska.blog.hu/api/trackback/id/tr162360947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: kikapcsolódás hidegzuhany
süti beállítások módosítása