Címkék

HTML

Élni, szeretni minden percet, minden másodpercet.

"Aki a viszonzás reményében szeret, csak az idejét vesztegeti." Paulo Coelho

Linkblog

Mostanság...

2011.05.27. 18:15 | Kukácska | Szólj hozzá!

Már régen nem írtam. Rengeteget változott a helyzet körülöttem, és még nem tudtam összeszedni a gondolataimat. Ettől függetlenül rengeteget agyalok, depizek, meg ilyenek. Most egész jól vagyok már. Na de! Mint tudjuk, majd elmúlik. Nem akarok filózni, csak élni egy kicsit. Ami kurva nehéz, de igyexem, és segítségem is akad. :)

Ha már agyalásnál tartottunk: Miért van az, h bizonyos emberek levegőnek néznek, mikor te megpróbálsz ez ellen tenni. Felveszed velük a kapcsolatot, veszed a fáradságot és dobod el a büszkeséged, és mi a válasz erre? Nem is az, h menj a francba, vagy valami. Nem. Semmi. Le sem tojnak. Ez nagyon gáz. De ettől függetlenül persze érezd magad fontosnak, meg jónak, meg ilyenek. Nem értem én ezt a kibebaszott világot. Vannak ezek a számomra fura emberek, akik egy burokban élnek, és nincs gondjuk csak a kondibérletre. A többi meg le van szarva. Nem haragszom én rájuk, hiszen nem ők tehetnek erről, és nem is tudják, hogy ők ilyenek. Valószínűleg ők is ugyanígy néznek ránk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kukacska.blog.hu/api/trackback/id/tr42937183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása