Címkék

HTML

Élni, szeretni minden percet, minden másodpercet.

"Aki a viszonzás reményében szeret, csak az idejét vesztegeti." Paulo Coelho

Linkblog

Csak úgy!!!

2010.09.24. 06:32 | Kukácska | Szólj hozzá!

Most csak úgy írnék a semmiről!

Zenét hallgatok, szerintem eszméletlen jó ez a zene:

https://www.youtube.com/watch?v=bwgYY5QomHg

Most ez megy! Péterfi Bori és társai egyelőre eltűntek. Most egy kicsit bulisabb zenéket hallgatok. Majd az lesz a kemény, mikor Metallicára gépelek ide... :D Vicces lesz, az biztos. Érdekes, hogy mennyit változik az ízlésem hetek alatt. Évek múlva viszont visszatér a régi, eredeti ízlésem, ahonnan indultam. Most nem a hupikék törpikékre gondoltam, mert egyébként az volt az első kazim. A kövi az disco zenékből állt. Később pedig az összes Serbinszky-n ott csápoltunk a barátnőmmel. De régen volt. Talán igaz sem volt.

A múltkor, hogy éjszakás voltam, hajnalban bejött két srác, akik kb 2 órahosszát boldogítottak. Nem akarták elhinni, h 16 éves korom óta együtt vagyok a pasimmal, és ez nekem jó. Azt mondták, úgyis el fogom hagyni. Pedig eszem ágában sincs. Kiéltem én magam éppen eléggé. Kicsit korábban,  mint a többiek, de ezzel azért nem szoktam dicsekedni. Mindenki azt gondol rólam, amit akar. Nem érdekel. Báőr azért jó lenne egyszer valakinek elmesélni. Csak az a baj, hogy nincs kinek. Nekem nincs "lelkitársam". De ne is legyen. Mindent elmesélnék neki, aztán meg nézelődhetnék, ha elmondta valakinek! Fő a bizalom, ugye? De gáz. Ide sem fogom leírni, mert van, aki tudja a blogcímemet, és mégsem szeretném, ha ezeket a dolgokat is megtudnák. Na majd egyszer.... Mikor már minden mindegy lesz. :S Úgy kb 80 évesen. :D

Most egyelőre csak ennyit írok! Majd jelentkezem még! Ez már tuti!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kukacska.blog.hu/api/trackback/id/tr372319517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: http://blog.hu/admin/blogs/138783#
süti beállítások módosítása